اخبار و اطلاعات دانشگاه برای ورودی های بهمن 88
این هم برنامه امتحانات و لیست دروس معادل شده برای ورودی های بهمن 88
که البته یک نمونه کارت ورود به جلسه نیز هست ...!
جالبه صندلی و محل امتحان هم توی این ترم مشخص شده توی کارت ورود به جلسه ...!
برای بازدید تصاویر در اندازه واقعی و بزرگ نمائی روی آنها کلیک کنید
نمونه خام کارت ورود به جلسه :
مشخص شده نام دروس معادل شده
منتظر نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده ، سازنده و راهنمای شما هستیم
باتشکر از توجه شما
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
همه چیز از معادلات دیفرانسیل جلسه پنجم
موضوعات مربوط به این جزوات که تا به حال گفته شده :
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی ، معادلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین ، متغییر های تصادفی ، انواع متغیر ، گسسته ، پیوسته ، خواص تابع احتمال ، تابع توزیع تجمعی ، خواص تابع توزیع تجمعی ، متغییر تصادفی پیوسته ، خواص تابع احتمال پیوسته ، توزیع احتمال توام دو متغییره ، توزیع احتمال شرطی ، امید ریاضی ، جز صحیح ، امید ریاضی ، واریانس ، معادلات لاگرانژ ، خطی مرتبه اول ، معادلات خطی مرتبه دوم همگن با ضریب ثابت ، معادله مشخصه ، معادله همگن ، معادله درجه دو ، ریشه معادله ، دلتا معادله ، ریشه مضاعف ، معادله خطی مرتبه دوم غیر همگن با ضریب ثابت ، حل معادلات به فرم ، چند جمله ای از درجه N ، دو حالت خاص برای معادلات مرتبه غیر خطی
قبل مشاهده این درس ، دروس قبلی را مطالعه کنید
همه چیز از معادلات دیفرانسیل جلسه چهارم
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
تمرین و حل
صفحه ۲
ادامه حل تمرین
صفحه ۳
تمرین و حل
صفحه ۴
ادامه حل تمرین
صفحه ۵
حل معادلات به فرم
چند جمله ای از درجه N
صفحه ۶
تمرین و حل تمرین
صفحه ۷
مثال و حل مثال
صفحه ۸
دو حالت خاص برای معادلات مرتبه غیر خطی
صفحه ۹
تمرین و حل تمرین
صفحه 10
مثال و حل مثال
صفحه 11
تمرین و حل تمرین
منتظر نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده ، سازنده و راهنمای شما هستیم
باتشکر از توجه شما
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
همه چیز از معادلات دیفرانسیل جلسه سوم
موضوعات مربوط به این جزوات که تا به حال گفته شده :
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی ، معادلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین ، متغییر های تصادفی ، انواع متغیر ، گسسته ، پیوسته ، خواص تابع احتمال ، تابع توزیع تجمعی ، خواص تابع توزیع تجمعی ، متغییر تصادفی پیوسته ، خواص تابع احتمال پیوسته ، توزیع احتمال توام دو متغییره ، توزیع احتمال شرطی ، امید ریاضی ، جز صحیح ، امید ریاضی ، واریانس ، معادلات لاگرانژ ، خطی مرتبه اول ، معادلات خطی مرتبه دوم همگن با ضریب ثابت ، معادله مشخصه ، معادله همگن ، معادله درجه دو ، ریشه معادله ، دلتا معادله ، ریشه مضاعف ، معادله خطی مرتبه دوم غیر همگن با ضریب ثابت
قبل مشاهده این درس ، دروس قبلی را مطالعه کنید
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
معادلات لاگرانژ
خطی مرتبه اول
صفحه ۲
حل تمرین
صفحه ۳
تمرین و حل تمرین
صفحه ۴
مثال و حل
صفحه ۵
ادامه حل تمرین
صفحه ۶
معادلات خطی مرتبه دوم همگن با ضریب ثابت
معادله مشخصه ، معادله همگن
معادله درجه دو
ریشه معادله
دلتا معادله
صفحه ۷
تمرین
صفحه ۸
مثال و حل مثال
صفحه ۹
مثال
ریشه مضاعف
صفحه ۱۰
حل مثال
صفحه ۱۱
تمرین
صفحه ۱۲
معادله خطی مرتبه دوم غیر همگن با ضریب ثابت
صفحه ۱۳
تمرین و حل تمرین
صفحه ۱۴
ادامه حل
منتظر نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده ، سازنده و راهنمای شما هستیم
باتشکر از توجه شما
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
آمار و احتمالات جلسه سوم ، حل تمرین و آموزش
موضوعات مربوط به این جزوات که تا به حال گفته شده :
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی ، معادلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین ، متغییر های تصادفی ، انواع متغیر ، گسسته ، پیوسته ، خواص تابع احتمال ، تابع توزیع تجمعی ، خواص تابع توزیع تجمعی ، متغییر تصادفی پیوسته ، خواص تابع احتمال پیوسته ، توزیع احتمال توام دو متغییره ، توزیع احتمال شرطی ، امید ریاضی ، جز صحیح ، امید ریاضی ، واریانس
قبل مشاهده این دروس قبلی رو مطالعه کنید
آمار و احتمالات جلسه اول ، حل تمرین و آموزش
آمار و احتمالات جلسه دوم ، حل تمرین و آموزش
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
فصل چهارم امید ریاضی
صفحه ۲
فرمول گسسته امید ریاضی گسسته و پیوسته
واریانس
کواریانس
ضریب همبستگی
صفحه ۳
چند مثال
صفحه ۴
حل تمرین
صفحه ۵
مثال
صفحه ۶
ادامه حل مثال
صفحه ۷
حل تمرین
جز صحیح
امید ریاضی
صفحه ۸
تمرین
صفحه ۹
حل تمرین
واریانس
صفحه ۱۰
حل تمرین
منتظر نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده ، سازنده و راهنمای شما هستیم
باتشکر از توجه شما
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
آمار و احتمالات جلسه دوم ، حل تمرین و آموزش
موضوعات مربوط به این جزوات که تا به حال گفته شده :
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی ، معادلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین ، متغییر های تصادفی ، انواع متغیر ، گسسته ، پیوسته ، خواص تابع احتمال ، تابع توزیع تجمعی ، خواص تابع توزیع تجمعی ، متغییر تصادفی پیوسته ، خواص تابع احتمال پیوسته ، توزیع احتمال توام دو متغییره ، توزیع احتمال شرطی
قبل مشاهده این درس درس قبلی رو مطالعه کنید
آمار و احتمالات جلسه اول ، حل تمرین و آموزش
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
توزیع احتمال توام دو متغییره
صفحه ۲
حل تمرین و مثال
صفحه ۳
ادامه حل تمرین
صفحه ۴
ادامه حل تمرین
صفحه ۵
مثال
توزیع احتمال شرطی
صفحه ۶
حل تمرین
صفحه ۷
حل تمرین
منتظر نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده و راهنمای شما هستیم
باتشکر از توجه شما
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
مشکل در دانلود و مشاهده مطالب آموزش ریاضیات این بلاگ و راه کار آن ؟
نقل قول:آخه مایی که از اینترنت Dial Up استفاده می کنیم لود شدن صفحه انقر طول می کشه که بی خیال مطلب می شه!!!!
من مطالب رو جوری قرار دادم که فرد بتونه صفحه ها رو زیر هم ببینه و دانلود و دیگر موارد اضافی نباشه ، اگر همه رو در یک فایل بگذارم باز مشکل سرعت دارید شما ، یا اگر کسی فقط بخواد یک صفحه رو ببینه باید همه رو بگیره بعد ببینه ...
ولی چند راه کار دارم برای شما و دوستانی که سرعت کم دارند ...
1 - رفتن به یک کافی نت و دانلود تصاویر که فکر کنم یک ربع هم طول نکشه ، چون خیلی کم حجم قرار دادم با کیفیت 100 اسکن شده
2 - برید به آدرس های زیر
برای ریاضی عمومی :
http://college-t.persiangig.com/image/riazi_omomi/
برای معادلات دیفرانسیل :
http://college-t.persiangig.com/image/moadelat_difransiel/
برای آمار و احتمالات :
http://college-t.persiangig.com/image/amar_ehtemalat/
اینجا فایلهای تصاویر هستش
اگر از نرم افزار های دانلود استفاده کنید و این آدرس ها رو معرفی کنید همه فایلها رو یکجا براتون اون نرم افزار ها دانلود میکنند ، مثل برنامه دپ و دانلود منیجر ...
البته سعی میکنم بعد کامل شدن مطالب ، لینک دانلود کلی مطالب رو هم بعد آپلود براتون قرار بدهم ...
یک توضیح دیگه اینکه ، در فرمت jpg از الگریتم خاص فشرده سازی استفاده میشه که از این فرمت فشرده تر نمیشه کرد تصاویر رو ، مگر کوآلیتی یا رزولیشن رو پایین بیاریم در حدی که قابل مشاهده باشه تصویر که من این کار رو کردم و هر تصویر بیشتر از 90 کیلوبایت نیست ...
اگر تصاویر رو زیپ و فشرده هم بکنم و لینک دانلود قرار بدم باز هم همین حجم رو خواهد داشت و کمتر از این نمیشه میتوانید خودتون تست کنید ...
فشرده سازی و زیپ بیشتر در فایلهای کدی و اجرایی جواب خوبی میده که الان بیشتر از این توضیح نمیدم ....
3 - صفحه فروم را بزنید باز کنه و بعد صبر کنید تا صفحه کامل لود بشه که مثل دانلود کردن عمل میکنه و بعد صفحه رو ذخیره کنید از منوی فال روی ذخیره کلیک کنید یا اینکه بعد لود کامل صفحه پرینت بگیرید از صفحه ها با زدن دکمه CTRL + P
با تشکر از توجه شما
روز خوش
آمار و احتمالات جلسه اول ، حل تمرین و آموزش
موضوعات مربوط به این جزوات که تا به حال گفته شده :
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی ، معادلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین ، متغییر های تصادفی ، انواع متغیر ، گسسته ، پیوسته ، خواص تابع احتمال ، تابع توزیع تجمعی ، خواص تابع توزیع تجمعی ، متغییر تصادفی پیوسته ، خواص تابع احتمال پیوسته ، توزیع احتمال توام دو متغییره
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
همه چیز از معادلات دیفرانسیل جلسه دوم
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی
معدلات برنولی ، عامل انتگرال ساز ، انتگرال جز به جز ، آموزش ، حل تمرین
برای مشاهده بهتر تصاویر و بزرگ نمائی بر روی آنها کلیک کنید
صفحه ۱
تمرین معادله غیر کامل و کامل ، معادله انتگرال ساز
صفحه ۲
ادامه حل تمرین
صفحه ۳
تمرین ، معادله غیر کامل ، عامل انتگرال ساز
صفحه ۴
ادامه حل تمرین
صفحه ۵
معادله خطی مرتبه اول
صفحه ۶
حل تمرین
صفحه ۷
حل تمرین
آموزش حل تمرین انتگرال جز به جز
صفحه ۸
حل تمرین
صفحه ۹
آموزش روش حل معادلات برنولی
صفحه ۱۰
تمرین برنولی
صفحه ۱۱
حل تمرین
صفحه ۱۲
ادامه حل تمرین
صفحه ۱۳
حل تمرین
صفحه ۱۴
ادامه حل تمرین
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، انتگرال
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسیل ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی
نرم افزار ریاضی و آمار مطلب
جلسه اول ، مقدمات آموزش و آشنایی
یکی از کاربردهای فراوان زبان برنامه نویسی مطلب استفاده راحت و دستورات ساده آن است
به طوری که امروزه بیشتر افرادی که در رشته های مربوط به محاسبات و ریاضی تحصیل میکنند
با این زبان آشنا هستند ...
این نرم افزار امکانات متعددی چون رسم نمودارات و محاسبات پیچیده و زاویه ها را به ما میدهد ...
کاربرد های مختلفی هم میتواند به عنوان کمکی در کنار نرم افزارهای آماری داشته باشد ....
به طوری که ترسیمها و محاسبات به کمک آن به راحتی انجام میشود ...
برای بازدید بهتر تصاویر و بزرگ نمایی روی آنها کلیک کنید
پروژه ذخیره سازی در فایل
خروجی برنامه را از طریق فایل EXE زیر مشاهده کنید ....
توضیح در مورد فراخوانی برخی فایها در کامپایلر (include ) :
ctype.h توابع کار با فایل ها در این فایل میباشد ...
time.h توابع مربوط به نمایش ساعت در منو about ...
dos.h توابع مربوط به تولید صدا در منو about ...
توابع تعریفی من در برنامه ( ) void :
read_id : خواندن یک آیدی ( شماره دانشجو ) از فایل برای انجام عملیات ...
About : توضیحات در مورد نویسنده این پروژه ...
f_co : کنترل کننده برای اینکه فایل و آیدی وارد شده در فایل وجود دارد یا خیر ...
Cls : پاک کننده صفحه نمایش ، اطلاعات چاپ شده در صفحه که در قسمت های مختلف استفاده شده ...
cls_s : پاک کننده کل صفحه نمایش ، در قسمت چاپ منو استفاده شده ...
Menu : برای چاپ منوی بالای صفحه استفاده میشود ...
برای نمایش منو ها از ترفند کشیدن window یا پنجره استفاده شده ...
با خواندن یک کلید اگر کلید باشماره window ما یکی بود ، رنگ آن تغییر میکند ...
get_id : در یافت کننده یک آیدی از ورودی برای انجام عملیات بعدی روی آن ...
Titr : برای چاپ تیتر بالای صفحه منوی LIST ...
Insert : برای دریافت اطلاعات یک دانشجو و ذخیره آن در فایل ...
اگر چیزی وارد نشود باز میخواهد مقداری وارد کنید ...
List : چاپ لیست اطلاعات موجود در فایل روی صفحه نمایش ...
Search : جستجو اطلاعات مربوط به آیدی مورد نظر و نمایش آن در صورت موجود بودن ....
Del : حذف اطلاعات آیدی مورد نظر در صورت موجود بودن ...
Exit : با پاسخ موافقت به برنامه از برنامه خارج میشود ...
Pass : برای خواندن یک پسورد در ابتدای برنامه از ورودی که من 1234 قرار دادم ...
Edit : این قسمت را نرسیدم درست کاملش کنم هنوز ولی عملکردش ویرایش اطلاعات آیدی مورد نظر است ...
ساختمان داده ها :
struct student : ساختمان مورد استفاده برای انجام عملیات در بافرینگ ...
برخی متغییر ها :
c1=7 , c2=7 , c3=7 , c4=7 , c5=7 , c6=7 , c7=2 برای کنترل رنگ منو ها ...
FILE *fp;FILE *fp2; این 2 متغیر از نوع اشاره گر برای کار با فایل میباشند ...
switch (ch): برای تعریف عملکرد هر منو و فراخوانی تابع مربوط به آن ...
sim==0 : کنترل کننده بخش جدا کننده فیلد ها که ( ; ) اینجا کاراکتر جدا کننده است ..
'\0' : یعنی خط بعد برو عملکرد کلیک اینتر را دارد ....
Founds : اگر آیدی موجود بود در فایل مقدار 1 و اگر نبود مقدار 0 میگیرد ...
برخی دستورات :
gotoxy : رفتن به مختصات x , y مورد نظر د صفحه نمایش ...
Getch : دریافت یک کلیک از صفحه نمایش بدون نمایش آن در مانیتور ...
fgets(row,100,fp): از فایل fp بخوان 100 کاراکتر و قرار بده تو row ...
strcpy : کپی کردن مقداری در یک آرایه ...
Do و while : دستور را اجرا کن بعد شرط را چک کن در آخر بر قرار بود برو اول Do دوباره اجرا کن ...
Strcat : اضافه کردن مقداری به انتهای مقدار قبلی آرایه ...
Fclose : بستن فایل باز شده توسط برنامه در انتهای عملیات ...
Strlen : طول رشته مورد نظر را بیان میکند ، چند کاراکتر است ...
(fp=fopen ! : یعنی چک کردن عدم وجود فایل مورد نظر ما ...
یعنی فایل قبلا تولید نشده ...
Textcolor : رنگ نوشته را تغییر میدهد ...
Textbackground : رنگ ضمینه را تغییر میدهد ..
Kbhit : برنامه به کا خود ادامه میدهد و هم زمان منتظر دریافت یک کلید از ورودی میباشد ...
Sound : تولید یک صدا و پخش آن به مدت طول موج delay و ختم پخش آن با nosound ...
در منو about استفاده شده ...
Random : ایجاد یک عدد اتفاقی یا رندوم توسط کامپیوتر ...
Cprintf : چاپ گرافیکی کاراکتر در window یا پنجره کشیده شده ...
window ( x start , y start , x end, y end ) : برای کشیدن یک پنجره از نقطه آغاز داده شده تا پایان داده شده ...
break : خروج از حلقه یا تابع اجرایی که در حال حاضر در آن است برنامه ...
فایل مورد استفاده :
data_save.txt : فایل اصلی مورد استفاده برای درج اطلاعات میباشد ...
tmpfile.dat : یک بکاپ میباشد ، مثل بحث درج خارجی در ذخیره بازیابی ،
اطلاعات همه ذخیره میشود به غیر از اطلاعات حذف شده ...
چون مثلا حذف یک خط و شیفت همه اطلاعات به یک خط قبل الگوریتم پیچیده ای دارد...
و در این برنامه نمیشد که این مبحث را هم بیان کرد ...
در آخر فایل تغییر نام داده می شود به data_save.txt ...
به طور کلی گفتم دیگه باقی رو میگذارم که خودتان ریز تر مطالعه کنید ...
برای درج مفهوم بلاک و بلاک بندی کافی است که اطلاعات مر بوط به یک دانشجو ،
با فیلدهای شماره دانشجویی و نام و نام خانوادگی را یک رکود در نظر بگیرید ...
با کمی تغییر در برنامه میتوانید مثلا اطلاعات 5 دانشجو یا همان 5 روکورد را یک بلاک ،
در نظر بگیرید و برنامه را طوری تغییر دهید که با خواندن یک بلاک از اطلاعات فایل ،
آنها را پردازش کند برای جستجو و یا حذف و یا درج یک رکورد ...
امیدوارم که نمرات توپی تو دروس خود بگیرید و این پروژه به درد شما بخوره ...
من پروژه های دیگری هم در بلاگ مثلا برای مبانی اینترنت و طراحی HTML قرار دادم تو بلاگ ...
ممنون میشم که اگر از برنامه و یا مطالب این بلاگ استفاده میکنی نظرت را هم بیان کنی ...
و اگر نمرهای گرفتی نمره آن را بنویسی یا اسمت و نام شهر و مشخصات خودت ...
می خواهم یک امار از موارد استفاده داشته باشم ...
اگر مشکلی هم داشتید با من تماس بگیر اگر بتوانم کمکتون میکنم ...
آموزش برنامه نويسي به زبان c ++ ...
طراحي پسورد براي ورود به برنامه :
كاربرد اشاره گرها ( POINTERs )
طراحي منو در ( c ++ ( dos
به همراه برنامه پینت ویندوز در سی
Turbo C on Windows Vista
سلام مدتي هستش كه كم ميرسم آنلاين باشم ولي قول ميدم به زودي بيشتر فعال باشم ...يكي از دوستان مشكلي داشت با باز كردن سي در ويستا كه گفتم شايد مشكل شما هم باشه و بد نيست براي همه پاسخ رو توي بلاگ قرار بدم ....
اگر دنبال اجراي turbo c ++ در ويندوز ويستاي خود هستيد و يا ژردازنده 32 و 64 بيتي داريد كه توربو سي رو اجر نميكنه اين طرفند رو حتمي تست كنيد بد نيست ...
Some of my students were having problem using Turbo C on Windows Vista. One of the major problems was vista didn’t support the Full Screen mode. I was on leave for couple of days, so had enough free time. I decided to have a go at this problem. I got hold of my Dad’s laptop with pre-installed Windows Vista and tried different things. Finally, I was able to solve this, here are the steps for it:
- Copy the “DOSBox0.72-win32-installer.exe” from http://www.download3k.com/Install-DOSBox.html
- Install it with default settings.
- Create a folder “Turboc” in your C:\> directory.
- Copy your turbo c folder such as “TC” in the folder “Turboc”. This is shown in the following diagram.
- Run the software you installed. Its icon is present on the your desktop.
- This will run the software, as shown in the fig:
- Write these lines in the screen:
Press Enter
Following message will appear on the screen
Drive c is mounted as local directory c:\Turboc\
Now write:
C:
Press Enter
Now write:
cd TC
Press Enter,
Now write
cd bin
Press Enter,
Now write
Tc.exe
All these steps are shown in the following figure:
<!--[if gte vml 1]> <![endif]--><!--[if !vml]--><!--[endif]-->
8.
Now following screen will appear:
<!--[if gte vml 1]> <![endif]--><!--[if !vml]-->
<!--[endif]-->
10. Press Alt + Enter. Full screen mode of Turbo C will appear.
[updated]IMPORTANT : Don’t use shortcut Ctrl+F9 bcoz it is a shortcut for dos box to exit
نوع عملكرد رو ميتونيد در يك فايل اجرايي به شكل زير هم انجام بدهيد :
/*/*]]>*/
@ echo off
@ mount c c:\turboc
@ C\:
@ cd TC\BIN
@ call TC.exe
موفق و پيروز باشيد ....
نظرات شما باعث دلگرمي من و نويسندگان اين بلاگ ميشود ...
پروژه های کلاسی استاد خالوندی
سلام فعلا فقط بگم که برنامه هایی که اینجا قرار دادم پروژه های کنسول استاد خالوندی است
بعدا توضیح کامل و برنامه ها و پروژه های تحت ویندوز و توضیحات کامل را هم قرار میدهم ...
فقط این را برای روز امتحان مباحث ویژه میگذارم تا دوستانی که خواسته بودند مخصوصا آقای حسین میرلو دانلود کنند ...
آخه سایت یاهو مشکل داره و ایمیل زدن غیر فعال شده و نمیشه واسه دوستان میل کنم ...
برای دانلود رو لینک زیر کلیک کنید
دانلود فایل
فایل به صورت فشرده میباشد
نظر يادت نره دوست عزيز
امتحان خوبی داشته باشید دوستان گلم
التماس دعا
سید نیما نصیری
آموزش برنامه نویسی سی شارپ به طور گام به گام
همان برنامه بالا میباشد با این تفاوت که برای 10 دانشجو عمل میکند و آرایه ای از کلاس تعریف شده .
قابلیت درج ، حذف ، ویرایش و نمایش لیست را نیز دارا میباشد .
برنامه ب دریافت روز اول سال ( چند شنبه ) و دریافت روز چندم سال میگوید که اون روز چند شنبه خواهد بود و در چه ماهی میباشد .
همان برنامه قبلی میباشد با این تفاوت که با استفاده از متغییر enum طراحی شده است .
تا به حال ما از class مانند struct در مثالهای قبل استفاده کرده ایم .
حال با یک مثال ساده مفهوم شیء را بهتر میفهمیم و کاربرد class را بیشتر درک خواهیم کرد .
وقتی یک نسخه از دکتر دریافت میکنیم ، تعریف ما از نسخه یک برگ میباشد که دکتر دارو ها را بر روی آن یاد داشت میکند.
حال نسخه گرچه از نظر ظاهر یک شکل میباشند ولی دارای خواص خاص خود نیز میباشند .
مثلا برای بیماری های مختلف داروی متفاوت تجویز میشود .
اشیا نیز میتوانند از کلاس خود خواص مشترک داشته باشند و نیز خواص خاص خود را داشته باشند .
حال یک مثال کاربردی ، یک کلاس برای دایره تعریف میکنیم که دارای شعاع و توابعی برای محاسبه مساحت آن و متغییر هایی میباشد .
{
public int r;
public double s()
{
return ((3.14) * r) * r;
}// End s
public double p()
{
return (2 * (3.14)) * r;
}// End p
حال شیء c1 از کلاس circle میسازیم و از توابع و متغییر های آن استفاده میکنیم ، شیء c1 از کلاس circle ارث میبرد خواص آن را .
Console.Write("Enter Radiuse :");
c1.r= Convert.ToInt32( Console.Read() );
Console.WriteLine(c1.s());
کار با فایلها و نحوه ذخیره سازی و خواندن از فایل ها
برنامه ای بنویسید که اطلاعات فردی را دریافت کرده و سپس در فایل نوشتاری ذخیره کند ، اطالاعات تکراری دریافت نکند و نیز بشود اطلاعات را جستجو و یا حذف کرد و نیز بشود لیست اطلاعات ذخیره شده را مشاهده کرد .
حال دیگر کار با کنسول کافی میباشد میخواهیم این برنامه را با WindowsApplication طراحی کنیم .
برنامه با زبان c# نوشته شده و با Microsoft Visual Studio 2008 قابل ویرایش میباشد .
اصلا وحشت نکنید دستورات همان دستورات کنسول است فقط محیط کار راحت تر شده و زیباتر میباشد .
همان برنامه بالا را به صورت کاملا گرافیکی و با رعایت اصول برنامه نویسی حرفه ای نوشته ایم .
میتواند پروژه خوبی برای تحویل به اساتید باشد .
فقط باید تصاویر خودتان را جای تصاویر ما قرار دهید .
ذخیره سازی در فایل "c:\\my_file.txt"انجام میشود .
وقتی میگوییم فایل نوشتاری تکستی یعنی بهصورت رشته ای داده ها در فایل به صورت خط به خط ذخیره میشود .
همان برنامه بالا را به صورت کاملا گرافیکی و با رعایت اصول برنامه نویسی حرفه ای نوشته ایم .
با این تفاوت که ذخیره سازی در فایل باینری انجام میشود و به همان صورت که دریافت میشود ذخیره میشود .
مثلا وقتی ما مثلا یک کد عددی را دریافت میکنیم به همان صورت عددی در فایل نوشته میشود .
برای خواندن هم باید نوع عددی از فایل خوانده شود .
میتواند پروژه خوبی برای تحویل به اساتید باشد .
فقط باید تصاویر خودتان را جای تصاویر ما قرار دهید .
ذخیره سازی در فایل "C:\\my_file.b"انجام میشود .
تعریف آرایه دو بعدی در c#
گرافیک کامپیوتر و برنامه نویسی گرافیکی در c ...
امروز براتون یک سری برنامه میخواهم قرار میدهم ....
با کمک این برنامه ها امیدوارم که در این شاخه برنامه نویسی در C نیز توانمند تر شوید ...
قبل از هر چیز بگم برای باز کردن برنامه ها در C میبایستی به منوی FILE رفته ...
سپس زیر منوی CHANGE DIR… را با کلیک چپ موس انتخاب کنید ...
از پنجره باز شده با نام change directory بر روی directory tree بروید ...
و آدرس DRIVE را از C:\tc\bin به c:\tc\bgi تغییر داده و سپس ok کنید ...
زیرا درایورها و فایلهای مخصوص کامپایلر دستورات گرافیکی در این آدرس قرار دارند ...
با انتخاب آن مسیر را برای خواندن این فایل ها مشخص میکنید ...
اگر این مسیر داده نشود شما چیزی در خروجی خود پس از اجرا نخواهید دید ...
زیرا دستورات برای C ناشناخته خواهد بود و کامپایلر دستورات را شناسایی نمیکند ...
حال میتوانید به راحتی برنامه های گرافیکی را از منو FILE ، باز کند ...
و با زدن کلیک CTRL + F9 برنامه ها را اجرا و خروجی آنها را ببینید ...
نکته 1 : فراخوانی دستورات از فایل graphic.h در برنامه های گرافیکی به این روش صورت میگیرد :
نکته 3 : توجه داشته باشید که ممکن است فایل دانلود شده به صورت یک صفحه ،
در Internet Explorer نمایش داده شود ...
برای ذخیره شما بر روی آن صفحه Explorer رفته و از منوی EDIT بالا صفحه ...
گزینه select all را انتخاب کنید و یا دکمه های ctrl + a را با هم فشار دهید ...
بعد از انتخاب شدن همه نوشته ها باز به منوی EDIT بالا صفحه رفته گزینه copy را انتخاب کنید ...
ویا کلید های ctrl + c را با هم فشار دهید ...
سپس برنامه notepad را باز کنید ...
و از منوی EDIT بالا صفحه آن ، گزینه pase را انتخاب کنید ..
و یا دکمه های ctrl + v را با هم فشار دهید ...
سورس کدها در notepad ظاهر میشود ...
حال به منوی FILE در بالای برنامه notepad رفته و گزینه SAVE را انتخاب کنید ...
ویا دکمه های ctrl + s را با هم فشار دهید ...
در پنجره باز شده نامی با پسوند cpp نوشته ...
حال میتوانید فایل را در برنامه C باز کنید ....
نکته 4 : برنامه ها با کمترین حجم ریخته شده ( در حدود 1 تا 3 کیلو بایت )
دانلود سورس برنامه ها و پروژه ها کمتر از 1 دقیقه طول میکشد ...
برنامه 1 :
رسم 6 ضلعی با کمک روابط مثلثاتی sin , cos...
رسم 6 ضلعی با کمک روابط مثلثاتی sin , cos...
و نمایش مختصاتx , y مرکز ...
برنامه 3 :
طراحی یک لوزی به کمک حرف A ...
یعنی با قرار دادن حرف A در یک حلقه یک لوزی بکشیم ..
برنامه چیپ و مسخره ای که پروژه استاد صیدالی برای دانشجویانش بود ...
و با سادگی تمام برخی نتوانسته بودند بنویسند !!!!
برنامه 4 :
طراحی یک آدمک که با کلیک های مکان نما به جلو یا عقب برود ...
و بازدن کلیک مکان نمای بالا ، گریه و با زدن کلیک مکان نمای پایین در صفحه کلید بخندد ...
با زدن دکمه ESC هم از برنامه خارج شود ...
پروژه پایان ترم استاد پور صاحبی بود اگر اشتباه نکنم که باید اعتراف کنم وقت برای نوشتنش زیاد برد ...
حدود یک روز اونم سر کوتاه بودن برنامه و حرکات پای آدمک ...
با این پروژه حال کردم ، طبق معمول من برای بچه ها نوشتم ...
3 نفر با اون هر کدوم 7 نمره پایان ترم گرفتند ...
جون میده که دانشجویان دانلود کنند به عنوان پروژه تحویل استاد بدهند ...
حلو بپر تو گلو ....
برنامه 5 :
رسم 8/1 از دایره به کمک الگوریتم نقطه میانی ...
الگوریتم نقطه میانی یکی از الگوریتمهای رسم دایره ، به صورت پیکسل به پیکسل است ...
به کمک این برنامه در میابید که چگونه با دادن مختصات مرکز دایره و شعاع به کامپیوتر ...
دایره رسم میشود ...
برنامه 6 :
رسم 4/1 از بیضی به کمک الگوریتم نقطه میانی ...
الگوریتم نقطه میانی یکی از الگوریتمهای رسم بیضی ، به صورت پیکسل به پیکسل است ...
به کمک این برنامه در میابید که چگونه با دادن مختصات مرکز بیضی و دو شعاع آن به کامپیوتر ...
بیضی رسم میشود ...
برنامه 7 :
رسم کامل دایره به کمک الگوریتم نقطه میانی ( mid pint ) ...
با استفاده از مختصات 8/1 به دست آمده از الگوریتم ...
الگوریتم نقطه میانی یکی از الگوریتمهای رسم دایره ، به صورت پیکسل به پیکسل است ...
به کمک این برنامه در میابید که چگونه با دادن مختصات مرکز دایره و شعاع به کامپیوتر ...
دایره رسم میشود ...
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم دی 1387ساعت 19:43 توسط سید نیما نصیری | آرشیو نظرات
پروژه گرافیکی به زبان سی قسمت دوم
برنامه 8 :
رسم یک خط از مختصات نقطه شروع تا مختصات نقطه پایان ....
به کمک الگوریتم برنت هام ....
به کمک این برنامه عملکرد دستور line و چگونگی ترسیم خط را در میابید ...
رسم یک کمان به کمک دستور arc و اتصال نقاط شروع و پایان آن به هم ...
توسط ساختمان arccoordstype و رسم خط به مختصات شروع و پایان گرفته شده از آن ...
برنامه 10 :
برنامه نمایش کد اسکی کلیک های صفحه نمایش ...
همانطور که میدانید هر کلیک روی صفحه کلید معادل یک عدد به کد اسکی است ..
برای تعریف عملکرد برای هر کلیک باید از این کد در برنامه ها استفاده کنید ...
برخی کلیک ها مثل حروف یک کد عددی و برخی دو کد عددی مانند دکمه ALT دارند ...
زمانی که کلیک ESC زده شود از برنامه خارج میشد ...
برنامه 11 :
رسم چند ضلعی به کمک الگوریتم مثلثاتی ...
برنامه 12 :
آغاز طراحی یک بازی ! ...
رسم یک ماهی و حرکت دادن آن به کمک دکمه های مکان نمای صفحه کلید ،
در یک کادر حرکتی مشخص ...
برنامه 13 :
حرکت یک شکل به کمک دکمه های مکان نمای صفحه کلید ؟
رسم یک دایره و حرکت دادن آن به کمک دکمه های مکان نمای صفحه کلید ،
در یک کادر حرکتی مشخص ...
برنامه 14 :
رسم یک دایره حرکت آن به کمک دکمه های مکان نمای صفحه کلید ؟
رسم یک دایره و حرکت دادن آن به کمک دکمه های مکان نمای صفحه کلید ...
برنامه 15 :
یک تمرین یا امتحان از کلیه دستورات به کار برده شده تا به اینجا ...
با اجرای این برنامه با عملکرد دستورات گرافیکی به کار برده شده آشنا میشوید ...
رسم خط ، دایره ، کمان ، چند ضلعی ، بار ، بیضی و ...
رنگ کردن شکل به 2 روش دادن مختصات ، تشخیص رنگ و کلی ...
برنامه 16 :
یک پروژه تاپ واسه بچه های تاپ و دوستان گلم ...
طراحی یک بازی !!!
بله ، یک ماهی که در یک محدوده مشخص توسط کلیک های مکان نما ...
بر روی صفحه کلید به جهات حرکت میکند ..
از طرف دیگر ماهی مهاجمی از روبرو به طرف ماهی ما می آید ...
در صورت برخورد شما می بازید و امتیازات نمایش داده میشود ...
در ضمن با زدند کلیک SPACE گلوله ای از طرف ماهی ما ....
به سمت ماهی مهاجم پرتاپ میشود که اگر به آن بخورد امتیاز دارد ...
خدایی آخرش هستش و خراک نمره گرفتنه ...
خیلی هم ساده و کوتاه هستش برنامه ...
برنامه 17 :
طراحی منو برای برنامه ها به کمک دستورات گرافیکی ...
یکی از پروژه های دوستان طراحی منو است ...
قبلا در بلاگ نمونه ای از طراحی به کمک دستور window یا همان پنجره ...
برنامه ای قرار داده بودم ...
ولی حال به کمک گرافیک این عمل را زیبا تر انجام میدهیم ..
در توابع به نام popmenu دستورات عملکرد هر منو نوشته میشود ...
ابتدا شکل ساده ای را برای شما می آورم ...
در برنامه بعد طراحی منو الگوریتم کوچیکترری را بیان میکنم که به راحتی قابل افزایش است منو ها ...
برنامه 18 :
تمرین : رسم یک دایره بر روی مرکز یک محور مختصاتی x , y...
برنامه 19 :
همان طور که قول داده بودم الگوریت ساده تر و کوتاه تری برای طراحی منو ارائه میکنم ..
در این برنامه با زدن دکمه های مکان نما روی صفحه کلید روی گزینه مورد نظر میرویم ...
و با زدن کلیک ENTER آنرا انتخاب و دستورات یا رویداد هایش را اجرا میکنیم ...
منوی 1 : پنجره ای ظاهر شده و با گرفتن عددی فاکتوریل آن را نمایش میدهد ...
از روش توابع بازگشتی برای محاسبه فاکتوریل استفاده شده است ..
منوی 2 : پنجره ای ظاهر شده و با گرفتن دو عددی جمع آنها را نمایش میدهد ...
منوی 3 : پنجره ای ظاهر شده و با گرفتن دو عددی ضرب آنها را نمایش میدهد ...
منوی 4 : از برنامه خارج میشود ...
کسی که عملکرد این برنامه را به خوبی متوجه شود و دستوراتش را یاد بگیرد ...
در برنامه نویسی پیشرفتهای خوبی خواهد داشت ...
با ویرایش کردن توابع popmenu در عملکرد منو های برنامه تغیرات ایجاد میشود ...
برنامه 20 :
تمرین : یک برنامه ساده ، دایره ای در صفحه حرکت میکند ...
تا زمانی که کلیکی از صفحه کلید زده شود ....
حدف یادگیری عملکرد تابع kbhit در برنامه نویسی ...
برنامه 21 :
رسم چند ضلعی به دو روش ...
1 – fillpoly
2 - drawpoly
الگوریتم رنگ کردن اشکال ...
رسم یک دایره در مرکز یک محور مختصاتی به کمک الگوریتم تشخیص رنگ ...
نظر یادت نره !!!!
سورس پروژه هاي برنامه نويسي گرافيكي براي دانلود رايگان
سورس پروژه هاي برنامه نويسي گرافيكي براي دانلود رايگان
گرافیک کامپیوتری در
#c
مخصوصا خانم ن که از من خواسته بودند برایشان قرار دهم در بلاگ .
امیدوارم بتوانید با بازدید آن و آموزش کد های آن بتوانید پروژه کاملی را به استاد خود تحویل دهید .
عنوان پروژه : محیط برنامه پینت ویندوز را با زبان برنامه نویسی ویژوآل سی شارپ طراحی کنید .
اهداف : کسب تجربه و توانایی در برنامه نویسی گرافیکی و نحوه عملکرد برنامه های گرافیکی در ترسیم اشکال و ذخیره سازی آنها ...
امکانات برنامه : باز کردن تصویر . نقاشی . پاک کن . مداد . قلم . ترسیم . درج نوشته روی تصویر و ...
این برنامه بالا ترین نمره را در بین برنامه های دیگر دریافت کرده است و با ویژوآل استودیو ۲۰۰۸ قابل باز شدن میباشد ...
مخصوصا خانم م که از من خواسته بودند برایشان قرار دهم در بلاگ .
امیدوارم بتوانید با بازدید آن و آموزش کد های آن بتوانید پروژه کاملی را به استاد خود تحویل دهید .
عنوان پروژه : طراحی یک بازی گرافیکی به زبان سی .
اهداف : کسب تجربه و توانایی در برنامه نویسی گرافیکی و نحوه عملکرد برنامه های گرافیکی در ترسیم اشکال و به حرکت در آوردن آنها با استفاده از کد اسکی صفحه کلید ...
امکانات برنامه : یک ماهی مهاجم میخواهد ماهی شما را بخورد . با انتخاب مسیر حرکت با کلیک های جهت بر روی صفحه کلیک از این ماهی فرار کنید و با زدن دکمه اس پیس space با گلوله ماهي مهاجم را بزنيد و در آخر با خارج شدن از بازي با كليك Esc مقدار امتياز بدست آمده توسط شما با برخورد گلوله هاي پرتابي شما به ماهي مهاجم . به نمايش در مي ايد ...
این برنامه بالا ترین نمره را در بین برنامه های دیگر دریافت کرده است و با Turbo c قابل باز شدن میباشد ...
دانلود برنامه
نظرات شما باعث دلگرمي ما خواهد بود
دانلود و آموزش گام به گام برنامه نویسی گرافیکی در سی
BAIZI
برنامه رسم بيضي با الگوريتم رسم پيكسل به پيكسل و فرمولهاي محاسبات رياضي .
جهت درك بهتر از چگونگي رسم اشكال در توابع گرافيكي .
CIR_TES
برنامه رسم دايره با الگوريتم رسم پيكسل به پيكسل و فرمولهاي محاسبات رياضي .
جهت درك بهتر از چگونگي رسم اشكال در توابع گرافيكي .
GAME
برنامه رسم يم ادم در صفحه و حركت آدمك با كليك هاي جهت دار صفحه كليد .
در هنگام فشرده شدن كليك بالا آدمك مي خندد و با فشردن كليك پايين اخم ميكند .
جهت درك بهتر از چگونگي رسم اشكال در c .
KEY_MO
اين برنامه اولين قدم براي نوشتن برنامه هاي بازي و يا حركت اشكال در c ميباشد .
در كادري يك دايره ميباشد كه با كليك هاي جهت دار صفحه كليد در كادر به حركت در مي آيد .
MEHVAR_X
اين برنامه يك محور x,y رسم كرده و مركز آن را مركز يك دايره قرار ميدهد .
MENU_POP
برنامه طراحي منو با كمك دستورات گرافيكي كه تا به اينجا آموخته ايم .
براي هر منو ميتوان يك عملكرد را تعريف كرد .
اگر براي برنامه هاي خود نياز به انتخاب گزينه و يا منو توسط كاربر داريد خيلي به كار شما مي آيد .
ميتواند در نوشتن پروژه هاي شما ابزار كمكي باشد .
PIX_CHAN
برنامه رسم خط با الگوريتم رسم پيكسل به پيكسل و فرمولهاي محاسبات رياضي .
جهت درك بهتر از چگونگي رسم خط در توابع گرافيكي .
نقطه شروع و پاياني را دريافت ميكند و سپس با الگوريتم خاص نقاط رسمي را تشخيص ميدهد .
PROJEH_M
برنامه اي كه يك منو در اختيار كاربر قرار ميدهد با 4 گزينه .
گزينه 1 : محاسبه فاكتوريل عدد دريافتي .
گزينه 2 : محاسبه جمع دو عدد دريافتي .
گزينه 3 : محاسبه ضرب دو عدد دريافتي .
گزينه 4 : خروج از برنامه .
SIN_ZEL
برنامه رسم يك چند ضلعي .
از كاربر تعداد اضلاع مورد نظرش را دريافت كرده و طول مركز تا يك ضلع را دريافت ميكند و نقطه رسم شكل را نيز مختصاتش را ميگيرد و سپس با محاسبه شكل را رسم ميكند .
SINEND
برنامه رسم يك 6 ضلعي با كمك فرمولهاي رياضي و بدون كمك از توابع رسم چند ضلعي .
OpenGL
www.t-college.blogfa.com
tel : +98 9354460799
MR nasiri
iranian public code
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==
GLUT for Win32 README
---------------------
VERSION/INFO:
This is GLUT for Win32 version 3.7.6 as of Nov 8th 2001.
See the COPYRIGHT section for distribution and copyright notices.
Send all bug reports and questions for this version of GLUT to
Nate Robins [nate@pobox.com].
For more information about GLUT for Win32, see the web page:
www.pobox.com/~nate/glut.html or subscribe to the GLUT for Win32
mailing list by sending e-mail to majordomo@perp.com with
"subscribe glut" in the body of the message.
For general information about GLUT, see the GLUT web page:
http://reality.sgi.com/opengl/glut3/glut3.html and be sure to
check the GLUT FAQ first for any questions that you may have:
http://reality.sgi.com/opengl/glut3/glut-faq.html
COMPILING/INSTALLATION:
o Precompiled versions of the DLL and import library can be
found on the GLUT for Win32 web page mentioned above.
o Microsoft Developer Studio 6 workspace and project files have
been included in the source code distribution.
To build the glut dll:
First, open Microsoft Developer Studio.
Then, select File -> Open Workspace and find the glut.dsw file
in the file dialog and double-click on it.
Finally, select Build -> Build glut32.dll.
When the build is finished, it will copy:
glut32.dll to %WinDir%\System,
glut32.lib to $(MSDevDir)\..\..\VC98\lib, and
glut.h to $(MSDevDir)\..\..\VC98\include\GL.
Additional workspace files have been included in the progs, test
and lib directories to build the progs, tests and libs respectively.
BORLAND NOTES:
From what I understand, Borland supplies a utility that
converts Microsoft Visual C++ .libs into Borland compatible
files. Therefore, the best method for Borland users is
probably to get the precompiled versions of the library and
convert the library. To create an import library for Borland
from the DLLs, use the following command (from a command prompt):
IMPLIB glut32.lib glut32.dll
If IMPLIB crashes when called this way, try
IMPLIB glut32.lib glut32.def
using the glut32.def file in this distribution.
FORTRAN NOTES:
Bill Mitchell [william.mitchell@nist.gov] has put considerable
effort into getting GLUT to work with different compilers for
Fortran 90. He indicates that you should copy the f90glut.h
file to your $(MSDevDir)\..\..\VC98\include\GL directory.
Then, just build GLUT as usual. The Fortran 90 interface, f90gl,
can be obtained at http://math.nist.gov/f90gl and contains
installation instructions and usage examples.
MISC NOTES:
o Overlay support is not implemented, nor are there any plans to
implement it in the near future.
o To customize the windows icon, you can use the resource name
GLUT_ICON. For example, create an icon named "glut.ico", and
create a file called glut.rc that contains the following:
GLUT_ICON ICON glut.ico
then compile the glut.rc file with the following:
rc /r glut
and link the resulting glut.res file into your executable
(just like you would an object file).
Alternatively, you can simply add the glut.rc file to your
project if you are using Microsoft Developer Studio.
IMPLEMENTATION DEPENDENT DIFFERENCES:
There are a few differences between the Win32 version of GLUT
and the X11 version of GLUT. Those are outlined here. Note
that MOST of these differences are allowed by the GLUT
specification. Bugs and unsupported features are outlined in
the UNSUPPORTED/BUGS section.
o glutInit:
The following command line options have no meaning (and are
ignored) in GLUT for Win32:
-display, -indirect, -direct, -sync.
o glutInitWindowPosition, glutPositionWindow:
Win32 has two different coordinate systems for windows.
One is in terms of client space and the other is the whole
window space (including the decorations). If you
glutPositionWindow(0, 0), GLUT for Win32 will place the
window CLIENT area at 0, 0. This will cause the window
decorations (title bar and left edge) to be OFF-SCREEN, but
it gives the user the most flexibility in positioning.
HOWEVER, if the user specifies glutInitWindowPosition(0, 0),
the window is placed relative to window space at 0, 0.
This will cause the window to be opened in the upper left
corner with all the decorations showing. This behaviour is
acceptable under the current GLUT specification.
o glutSetIconTitle, glutSetWindowTitle:
There is no separation between Icon title and Window title
in Win32. Therefore, setting an icon title in Win32 has
no effect.
o glutSetCursor:
As indicated in the GLUT specification, cursors may be
different on different platforms. This is the case in GLUT
for Win32. For the most part, the cursors will match the
meaning, but not necessarily the shape. Notable exceptions
are the GLUT_CURSOR_INFO & GLUT_CURSOR_SPRAY which use the
crosshair cursor and the GLUT_CURSOR_CYCLE which uses the
'no' or 'destroy' cursor in Win32.
o glutVisibilityFunc:
Win32 seems to be unable to determine if a window is fully
obscured. Therefore, the visibility of a GLUT window is
only reflected by its Iconic, Hidden or Shown state. That
is, even if a window is fully obscured, in GLUT for Win32,
it is still "visible".
o glutEntryFunc:
Window Focus is handled differently in Win32 and X.
Specifically, the "window manager" in Win32 uses a "click to
focus" policy. That is, in order for a window to receive
focus, a mouse button must be clicked in it. Likewise, in
order for a window to loose focus, a mouse button must be
clicked outside the window (or in another window).
Therefore, the Enter and Leave notification provided by GLUT
may behave differently in the Win32 and in X11 versions.
There is a viable workaround for this. A program called
"Tweak UI" is provided by Microsoft which can be used to
change the focus policy in Win32 to "focus follows mouse".
It is available from the Microsoft Web Pages:
http://www.microsoft.com/windows/software/PowerToy.htm
o glutCopyColormap:
GLUT for Win32 always copies the colormap. There is never
any sharing of colormaps. This is probably okay, since
Win32 merges the logical palette and the physical palette
anyway, so even if there are two windows with totally
different colors in their colormaps, Win32 will find a
(hopefully) good match between them.
o glutIdleFunc + menus:
The glut idle function will NOT be called when a menu is
active. This causes all animation to stop when a menu is
active (in general, this is probably okay). Timer
functions will still fire, however. If the timer callback
draws into the rendering context, the drawing will not show
up until after the menu has finished, though.
UNSUPPORTED/BUGS:
o glutAttachMenu:
Win32 only likes to work with left and right mouse buttons.
Especially so with popup menus. Therefore, when attaching
the menu to the middle mouse button, the LEFT mouse button
must be used to select from the menu.
o glutSpaceball*, glutButtonBox*, glutTablet*, glutDials*:
None of the special input devices are supported at this
time.
o When resizing or moving a GLUT for Win32 window, no updating
is performed. This causes the window to leave "tracks" on
the screen when getting bigger or when previously obscured
parts are being revealed. I put in a bit of a kludgy
workaround for those that absolutely can't have the weird
lines. The reshape callback is called multiple times for
reshapes. Therefore, in the reshape callback, some drawing
can be done. It should probably be limited to a color buffer
clear.
o The video resizing capabilities of GLUT 3.3+ for X11 is
currently unimplemented (this is probably ok, since it
really isn't part of the spec until 4.0). I doubt that
this will ever be part of GLUT for Win32, since there is no
hardware to support it. A hack could simply change the
resolution of the desktop.
CHANGES/FIXES:
(Nov 8, '01)
x Released 3.7.6
(Nov 8, '01)
x Changed fullscreen mode from TOPMOST back to simply TOP, since
(it turns out) many people use windows atop a GLUT window.
(Nov 8, '01)
x Added code to prevent CPU spiking when no idle function is
registered. Otherwise, if an idle function is registered, spike
CPU so that the idle function gets all the attention it needs and
if this is a problem on the program side, the user can stick a
sleep() in their idle function. I believe that this strikes the
best balance betweeen GLUT being fast, and also being "nice" to
other processes. Thanks to James Wright for reporting this bug.
(Nov 8, '01)
x Fixed bug in motion callback handler which wasn't setting the
current window, so multiple window apps (e.g., any GLUI app)
wouldn't get the callback correctly.
(Oct 4, '01)
x Fixed bug in glutEnterGameMode() that caused new windows to not
be in "fullscreen" mode, so they got window decorations.
(Oct 4, '01)
x Fixed bug in glutEnterGameMode() that caused new windows to not
be in "fullscreen" mode, so they got window decorations.
(Oct 3, '01)
x Fixed bug in getVisualInfoFromString(): visuals not reloaded on
display mode change. Reload visuals each time they are queried.
This fixes a problem with Win32 because the list of availabe Visuals
(Pixelformats) changes after a change in displaymode. The problem
occurs when switching to gamemode and back. Thanks to Michael
Wimmer for pointing this out & providing the fix.
(Oct 3, '01)
x Fixed bug in XGetVisualInfo(): pixelformats enumerated incorrectly.
Passing 0 as a pixelformat index to DescribePixelFormat gives
unpredictible results (e.g., this fails on the Voodoo opengl32.dll
and always reports 0 as the last available pixelformat index).
Thanks to Michael Wimmer for pointing this out & providing the fix.
(Oct 3, '01)
x Fixed bug in glXGetConfig(): pixelformats enumerated incorrectly. The
test was OpenGL support OR draw to window, but should be AND. Thanks
to Michael Wimmer for pointing this out & providing the fix.
(Sep 28, '01)
x Fixed glutChangeToSubMenu()/glutChangeToMenuEntry() bug where if you
went back and forth between a submenu and a plain entry, the submenu
wouldn't be updated properly.
(Sep 28, '01)
x glutSetIconTitle() is now a nop.
(Sep 28, '01)
x glutFullScreen() now sets the window as TOPMOST, therefore, the
window will always be on top (this essentially disables alt-tabbing).
(Sep 28, '01)
x The key repeat ignore flag is now honored correctly.
(Sep 28, '01)
x Key presses are now reported more accurately and fully, in
particular, modified up events (i.e., SHIFT-2) are now reported
correctly.
(Sep 28, '01)
x Subwindows nested arbitrarily deep get their keyboard callbacks
correctly now.
(Sep 28, '01)
x Major rewrite of the window procedure code to clean it up and make
way for other bug fixes.
(Sep 23, '01)
x Fixed noof example program to use RAND_MAX instead of assumed
max of 2147483647.0. (Now it looks _much_ better!)
(Sep 22, '01)
x Fixed sunlight example program. globe.raw data file was corrupt,
added a new one.
(Sep 22, '01)
x Fixed zcomposite example program to print message if overlay
support is not found (instead of crashing).
(Jan 22, '01)
x Fixed malloc(0) bug in Win32 version of XGetVisualInfo. Thanks
to Kekoa Proudfoot for bringing this to my attention.
(Dec 12, '00)
x Added data files for the advanced & advanced97 programs.
(Dec 12, '00)
x Added Developer Studio 6 project and workspace files for pretty
much everything (the stuff left out was usually unix specific).
(Dec 7, '00)
x Fixed several compilation problems & corrupt files. Thanks to
Alexander Stohr for bringing these to my attention and providing
detailed fixes.
(Dec 6, '00)
x Fixed compiler support for lcc. Thanks to Gordon for bringing
this to my attention and debugging fixes.
(Nov 8, '00)
x Fixed submenu problem (sometimes the menu callback was not
called for valid items). Thanks to Michael Keeley.
(Oct 16, '00)
x Corrected corrupt duck.iv file. Thanks to Jon Willeke for finding
this problem.
(Sept 27, '00)
x Fixed bug in processWorkList that could cause a hang. Thanks to
Bill Volz & Daniel Azuma.
(Sept 26, '00)
x Added mui DLL project file (thanks to DMWeldy@ugsolutions.com).
(Sept 9, '00)
x Fixed Delete key bug (crash when no keyboard callback was
registered, but a special key callback was). Thanks to
Kent Bowling (kent_bowling@hotmail.com) for finding this bug.
(May 18, '00)
x Fixed subwindow keyboard callbacks.
(May 22, '97)
o Menus don't work under Windows 95
x Fixed! Added a unique identifier to each menu item, and a
search function to grab a menu item given the unique identifier.
(May 21, '97)
o A few minor bug fixes here and there.
x Thanks to Bruce Silberman and Chris Vale for their help with
this. We now have a DLL!
(Apr 25, '97)
o DLL version of the library is coming (as soon as I figure out
how to do it -- if you know, let me know).
x Thanks to Bruce Silberman and Chris Vale for their help with
this. We now have a DLL!
(Apr 24, '97)
x Added returns to KEY_DOWN etc messages so that the F10 key
doesn't toggle the system menu anymore.
(Apr 7, '97)
o Palette is incorrect for modes other than TrueColor.
x Fixed this by forcing a default palette in modes that aren't
Truecolor in order to 'simulate' it. The applications
program shouldn't have to do this IMHO, but I guess we
can't argue with Microsoft (well, we can, but what good
will it do?).
(Apr 2, '97)
x Added glut.ide file for Borland users.
(Apr 2, '97)
x Fixed a bug in the WM_QUERYNEWPALETTE message. Wasn't
checking for a null colormap, then de-ref'd it. Oops.
(Mar 13, '97)
o glutTimerFunc:
Currently, GLUT for Win32 programs busy waits when there is
an outstanding timer event (i.e., there is no select()
call). I haven't found this to be a problem, but I plan to
fix it just because I can't bear the thought of a busy wait.
x Added a timer event and a wait in the main loop. This fixes
the CPU spike.
(Mar 11, '97)
x Fixed subwindow visibility. The visibility callback of
subwindows wasn't being called, now it is.
(Mar 11, '97)
o glutGetHDC, glutGetHWND:
In order to support additional dialog boxes, wgl fonts, and
a host of other Win32 dependent structures, two functions
have been added that operate on the current window in GLUT.
The first (glutGetHDC) returns a handle to the current
windows device context. The second (glutGetHWND) returns
handle to the current window.
x Took these out to preserve GLUT portability.
(Mar 11, '97)
x Fixed the glutWarpPointer() coordinates. Were relative to
the screen, now relative to window (client area) origin
(which is what they're supposed to be).
(Mar 11, '97)
o glutCreateMenu, glutIdleFunc:
Menu's are modal in Win32. That is, they don't allow any
messages to be processed while they are up. Therefore, if
an idle function exists, it will not be called while
processing a menu.
x Fixed! I've put in a timer function that fires every
millisecond while a menu is up. The timer function handles
idle and timer events only (which should be the only
functions that are firing when a menu is up anyway).
(Mar 7 '97)
x Fixed minor bugs tracked down by the example programs.
(Mar 6, '97)
x Merged 3.3 GLUT for X11 into 3.2 GLUT for Win32. New code
structure allows for EASY merging!
o In Win32, the parent gets the right to set the cursor of
any of its children. Therefore, a child windows cursor
will 'blink' between its cursor and its parent.
x Fixed this by checking whether the cursor is in a child
window or not.
(Feb 28 '97)
o On initial bringup apps are getting 2 display callbacks.
x Fixed by the Fev 28 re-write.
o Some multiple window (not subwindow) functionality is messed up.
See the sphere.exe program.
x Fixed by the Feb 28 re-write.
o GLUT for Win32 supports color index mode ONLY in a paletted
display mode (i.e., 256 or 16 color mode).
x Fixed this in the re-write. If you can get a color index
visual (pixel format) you can use color index mode.
(Feb 28 '97)
o Quite a few bugs (and incompatibilities) were being caused
by the structure that I used in the previous port of GLUT.
Therefore I decided that it would be best to "get back to
the roots". I re-implemented most of glut trying to stick
with the structure layed out by Mark. The result is a much
more stable version that passes ALL (!) (except overlay)
the tests provided by Mark. In addition, this new
structure will allow future enhancements by Mark to be
integrated much more quickly into the Win32 version. Also,
I'm now ordering the bugs in reverse, so that the most
recently fixed appear at the top of the list.
(9/8/96)
o Changed the glutGetModifiers code to produce an error if not
called in the core input callbacks.
(9/11/96)
o If the alt key is pressed with more than one other modifier key
it acts as if it is stuck -- it stays selected until pressed
and released again.
x Fixed.
(9/12/96)
o When a submenu is attached to a menu, sometimes a GPF occurs.
Fixed. Needed to set the submenu before referencing it's members.
o Kenny: Also, one little problem, I attached the menu to the
right-button, but when the left-button is pressed I detach
it to give the right-button new meaning; if I pop-up the menu and I
don't want to select anything, like most users, I click off of the
menu to make it disappear. When I do this, I get a GLUT error and
the program terminates because I am altering the menu attachment
from within the button press while the menu is active.
x Fixed. Needed to finish the menu when the user presses the button,
not just when a button is released.
o GLUT for Win32 emulates a middle mouse button by checking if
both mouse buttons are down. This causes a lot of problems with
the menu and other multiple mouse button things.
x Fixed. No more middle mouse button emulation. Perhaps it would
be a good idea to emulate the middle mouse button (if not present)
with a key?
(9/15/96)
o Added code to accept a user defined icon. If no icon is provided,
a default icon is loaded.
(9/19/96)
o Shane: Command line options seem to be screwed up. (9/13)
x Fixed. The geometry command line was broken, and so was the
gldebug command line.
o Fixed a bug in the default glut reshape. It was looking for the
parent of the current window and GPF'ing if there wasn't a parent.
Put in a check for a parent, and if none is there, use the
child.
o Idle function sucks up all processor cycles. (9/8/96)
x I don't know if this is avoidable. If you have a tight rendering
loop, it may be that the processor time is going to be sucked up
no matter what. You can add a sleep() to the end of your render
loop if you would like to yeild to other processes and you don't
care too much about the speed of your rendering loop. If you have
Hardware that supports OpenGL (like a 3Dpro card, or GLint card)
then this should be less of a problem, since it won't be rendering
in software. (9/11/96)
o If a window is fully obscured by another window, the visibility
callback is NOT called. As far as I can tell, this is a limitation
of the Win32 api, but a workaround is being searched for. (9/8/96)
x Limitation of the Win32 API
o Fixed the entry functions. They only work if the keyboard focus
changes. Therefore, in most Win32 systems, the mouse must be
pressed outside of the window to get a GLUT_LEFT message and
then pressed inside the window for a GLUT_ENTERED message.
o Alt modifier key doesn't work with keyboard callback. (9/8/96)
x Probably okay, because the glut spec says that these keys can
be intercepted by the system (which the alt key is...) (9/11/96)
(11/17/96)
o glutRemoveMenuItem() not working properly.
x Thanks to Gary (grc@maple.civeng.rutgers.edu) for the fix to
this one.
o Timer functions are messed up.
x Thanks to Joseph Galbraith for the fix to this one.
(12/9/96)
o One (minor) difference came up between the X version of glut
and the nt one which you should know about. It is not a new
problem, and it concerns co-ords returned to the pointer
callbacks. (glutMotionFunc, glutMouseFunc)
Under X, you get co-ords in the range 0 +/- 2^15, under NT
you get 0..2^16. This is only really a problem when moving
above or to the left of the window.
eg dragging one pixel ABOVE the window will give :-
under x11 : y = -1
under nt : y = 2^16 -1
x Put in fix provided by Shane Clauson.
(12/17/96)
o Idle functions not working properly for multiple windows.
x Fixed this by posting an idle message to every window in the
window list when idle.
(12/18/96)
o glutSetCursor() was misbehaving (lthomas@cco.caltech.edu).
x Win32 requires that the hCursor member of the window class
be set to NULL when the class is registered or whenever the
mouse is moved, the original cursor is replaced (go
figure!). Now sets the cursor whenever a WM_MOUSEMOVE message
is received, because the WM_SETCURSOR event resets the cursor
even when in the decoration area.
o Geometry is not being handled quite right. The numbers don't
take into account the window decorations. That is, if I say
make a window 100x100, then the WHOLE window (not just the
client area) is 100x100. Therefore, the client (opengl) area
is smaller than 100x100. (9/8/96)
x Fixed. Added code to subtract the decoration size on glutGet()
and add the decoration size on glutReshapeWindow().
o Multiple glutPostRedisplay() calls are NOT being combined.
To get round the "coalesce" problem on glutPostRedisplay,
the easiest solution is to roll-your-own coalesce by
keeping a global "dirty" flag in the app (eg replace all
calls to glutPostRedisplay with image_dirty=TRUE;), and to
handle image_dirty with a single glutPostRedisplay in the
idle callback when required. (erk - but increases
performance for my particular app (a rendering engine on
the end of a pipleine with a stream of graphics updates) by
a couple of orders of magnitude ! ) (9/8/96)
x Added code to coalesce redisplays. Every idle cycle, a
check is made to see which windows need redisplay, if they
need it, a redisplay is posted. The glutPostRedisplay()
call is just a stub that sets a flag.
THANKS:
Special thanks to the following people for extensive testing,
suggestions, fixes and help:
Alexander Stohr
Shane Clauson
Kenny Hoff
Richard Readings
Paul McQuesten
Philip Winston
JaeWoo Ahn
Joseph Galbraith
Paula Higgins
Sam Fortin
Chris Vale
Bill Mitchell
and of course, the original author of GLUT:
Mark Kilgard.
and many others...
COPYRIGHT:
The OpenGL Utility Toolkit distribution for Win32 (Windows NT &
Windows 95) contains source code modified from the original source
code for GLUT version 3.3 which was developed by Mark J. Kilgard. The
original source code for GLUT is Copyright 1997 by Mark J. Kilgard.
GLUT for Win32 is Copyright 1997 by Nate Robins and is not in the
public domain, but it is freely distributable without licensing fees.
It is provided without guarantee or warrantee expressed or implied.
It was ported with the permission of Mark J. Kilgard by Nate Robins.
THIS SOURCE CODE IS PROVIDED "AS IS" WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EITHER
EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, THE IMPLIED WARRANTIES
OR MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
OpenGL (R) is a registered trademark of Silicon Graphics, Inc
آموزش كدنويسي html شماره 1...
آموزش کد نویسی html
من این پیج رو تو بلاگ میگذارم تا همه دوستان بتوانند ازش استفاده کنند
با کمی دقت خواهید دید با چند کد ساده HTML چه صفحه های جالب میشه ساخت
مجموعه پروژه های گرافیک در c برای دانلود رایگان
این هم از آخرین سری تمارین گرافیکی که دوستان از من در خواست کرده بودند :
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
پروژه های گرافیکی
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
برای دانلود روی من کلیک کنید
پروژه های گرافیکی در سی
با تشکر از توجه شما دوستان عزیز بازدید کننده
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم
سید نیما
حل تمارین گرافیکی و پروژه در سی
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات همگن و کامل و نا کامل
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، معادلات دیفرانسی ، معادلات جدایی پذیر ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی
صفحه دوم
صفحه سوم
صفحه چهارم
اتحاد مربع دو جمله ای
صفحه پنجم
صفحه ششم
صفحه هفتم
معادلات همگن ، شکل معادله و لاندا
صفحه هشتم
درجه همگن
صفحه نهم
صفحه دهم
صفحه یازدهم
صفحه دوازدهم
صفحه سیزدهم
معادلات کامل
صفحه چهاردهم
صفحه پانزدهم
صفحه شانزدهم
صفحه هفدهم
صفحه هجدهم
معادلات غیر کامل
صفحه نوزدهم
صفحه بیستم
Tel : + 98 935 4460799
Edit By : nassiri
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی
آمار و احتمالات ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضیات عمومی ، انتگرال ، مشتق ، برنولی ، عکس مثلثاتی ، پارامتری ، ضمنی
منتظر تشکراتون هستم ...
حل تمارین گرافیکی و پروژه در سی
FREE Download SORS CODE GRAPHICS
C ++
Open GL
امروز برای شما دوستان عزیز بازدید کنند مخصوصا دوستان عزیزم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان استان مرکزی ، برخی تمارین ساده گرافیکی و دستورات گرافیکی در سی را با چند پروژه کد نویسی بررسی میکنیم ...
امیدواریم که این سورس کد ها که به همراه تصاویر خروجی آنها آورده شده گامی موثر در درک بیشتر دستورات گرافیکی در سی برای شما دوستان باشد ...
در ضمن دوستان عزیز بازدید کننده میتوانند از آرشیو این بلاگ پروژه ها و کد های آماده را بازدید و در صورت تمایل به صورت رایگان دانلود بفرمائید ...
در آینده برخی دستورات گرافیکی اوپن جی ال را نیز در سی مورد بررسی قرار خواهیم داد و در ادامه الگوریتمهای رسم اشکال مختلف گرافیکی را نیز ارائه خواهیم کرد ...
با تشکر از توجه شما دوست عزیز بازدید کننده
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم
سید نیما نصیری
پروژه های گرافیکی
این هم یکسری حل تمرین گرافیکی که میتواند کمک خوبی برای درک بهتر توابع و دستورات گرافیکی باشد و یا کمک در حل پروژه های بزرگ کامپیوتری باشد ...
پروژه های گرافیکی در سی
با تشکر از توجه شما دوستان عزیز بازدید کننده
منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم
سید نیما
مجموعه پروژه های گرافیک در C برای دانلود رایگان
همانطور که میدانید آخرای ترم اول و نیمسال اول آموزشی برای همه دانشگاه ها می باشد و من سعی کردم کلیه تمارین رو برای دانلود دوستان قرار بدم آنهایی که در نظرات درخواست شده بود و آنهایی که به نظرم مفید می آمد ، امیدوارم توی امتحانات موفق و پیروز باشید و توی این شبای محرمی ما رو هم از دعای خودتون بی نصیب نگذارید ...برخی از دوستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان رو هم شاید دیگه نبینم ، آرزوی موفقیت دارم برای همه شما ، همیشه توی ذهن من یاد و خاطره شما خواهد ماند ...
به این بلاگ سر بزنید من سعی میکنم در حد توان در خدمتتون باشم ...
این هم از آخرین سری تمارین گرافیکی که دوستان از من در خواست کرده بودند :
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
برای دانلود سورس کد برنامه روی من کلیک کنید
حل تمرین ۵
حل تمرین ۵
برنامه ای که یک عدد را دریافت نموده و مشخص میکند که ذوج است یا فرد ...
برای دانلود برنامه روی لینک زیر کلیک کنید
حل تمرین ۷
حل تمرین ۷
کار با رادیو باتوم ها و مسیج باکس و گروپ باکس
برای دانلود برنام روی لینک زیر کلیک کنید
حل تمرین شماره ۶
حل تمرین شماره ۶
کار با مسیج باکس و دریافت کاراکتر به صورت پسورد و ستاره ای
messagebox
برای دانلود برنامه روی لینک زیر کلیک کنید
حل تمرین کار با رشته ها در سی شارپ
این هم یک پروژه برای برنامه نویسی سی شارپ که یکی از دوستان دانشگاه درخواست کرده بودند
با مشخص شدن ۳ قانون در فورم ۱ و تبدیل آنها در صورت وجود در رشته وارد شده به کاراکتر های گفته شده در هر مرحله رشته جدیدی بدست می آید ....
برای دانلود برنامه روی لینک زیر کلیک کنید
تمرین 10
این هم حل تمرین جدید کلاس سی شارپ استاد خانم صابری که بچه ها درخواست کرده بودند
برنامه در فورم اول مشخصات کاربری را دریافت و در فورم دوم این مشخصات را با تصویر آپلود شده نمایش میدهد ...
برای دانلود برنامه روی لینک زیر کلیک کنید